Αλλαγές Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και είναι στην αρχική του κατάσταση – θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής ή να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο τηλ. 6984067312 με την εξυπηρέτηση πελατών για την διαδικασία αλλαγής-αντικατάστασης του προϊόντος.

Ο πελάτης αναλαμβάνει με δικά του έξοδα την διαδικασία αντικατάστασης. Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος δίνεται η δυνατότητα πίστωσης του ποσού για διάστημα 2 μηνών (μέσα σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να πραγματοποιηθεί η νέα παραγγελία).

Δικαίωμα υπαναχώρησης-Ακύρωση παραγγελίας-Επιστροφή χρημάτων

Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε γνώμη και να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, χωρίς να αναφέρετε το λόγο και χωρίς επιβάρυνση (στην αξία του προϊόντος), εντός 14 ημερολογιακών ημερών, από τη μέρα που παραλάβατε το προϊόν.

Επιπλέον διευκρινήσεις:

Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

(πχ. Απόδειξη λιανικής ή Τιμολόγιο, και όλα τα συνοδευτικά όπως ετικέτες κτλ)

(η επιστροφή των προιόντων γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο με εταιρία ταχυμεταφορών COURIER της επιλογής του.)

*ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΕΛΤΑ (απλό ταχυδρομείο) ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ!

Επιπλέον, σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage_

Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

Ελαττωματικά Προϊόντα

 Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 15 ημερών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του με νέο ή την επιδιόρθωσή του εάν αυτό είναι εφικτό χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας. 

Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/επιδιόρθωσης.

Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα ζητήσετε την αντικατάσταση του από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας ή  και μεγαλύτερης αξίας, με την υποχρέωση να καλύψετε την επιπλέον διαφορά που θα προκύψει.

*ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ.

 Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις

**Όταν επιστρέφετε προϊόντα που έχουν επωφεληθεί έκπτωση / προσφορά από προωθητική ενέργεια ή και από πόντους ανταμοιβής μελών, η επιστροφή των πόντων/χρημάτων θα προσαρμόζεται αντίστοιχα.

** Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το hahahands.gr αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την εξυπηρέτηση του πελάτη.

**  Το hahahands.gr θα αρνηθεί την επιστροφή προϊόντων σε περίπτωση που στην αρχική συσκευασία των προϊόντων – κουτί ή φάκελο προϊόντος – υπάρχουν κολλημένες ετικέτες αποστολής, ταινίες, και παρόμοια, που παραβιάζουν την ακεραιότητα και την εμπορική εμφάνιση της αρχικής συσκευασίας.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να τοποθετούνται σε συσκευασία (σακούλα) της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών ή άλλη συσκευασία, πάνω στην οποία θα μπορούν να κολληθούν τα έγγραφα επιστροφής (ετικέτες αποστολής κ.λπ.) της εταιρείας ταχυμεταφορών. Εαν δεν υπάρχει συσκευασία η εταιρεία μεταφορών θα  σφραγίσει /εφαρμόσει κολλητική ταινία στην αρχική συσκευασία του hahahands με αποτέλεσμα την φυσική ζημιά της. Όλα τα επιστραφέντα δέματα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη που παραδόθηκαν, χωρίς σημάδια, χωρίς κολλητική ταινία.

Την ευθύνη για την ύπαρξη συσκευασίας πάνω στην οποία θα κολληθούν οι ετικέτες επιστροφής την έχει αποκλειστικά ο πελάτης/αποστολέας.

Όροι χρήσης των προσφορών

-Όλες οι προωθητικές ενέργειες που κάνει το κατάστημά μας ισχύουν μόνο για την αρχικές/νέες παραγγελίες και όχι για περιπτώσεις αντικατάστασης προϊόντων ή συμπληρωματικής παραγγελίας με σκοπό την αλλάγή προϊόντων.

Σε αυτές τις περιπτώσεις η έκπτωση / προσφορά από την προωθητική ενέργεια θα προσαρμόζεται αντίστοιχα.